maanantai 1. syyskuuta 2014

Uusi kuu, uudet kujeet?

Vai mitenköhän se menee... Ajattelin kirjoitella ylös vähän ajatuksia, mitä minulla on juuri nyt meneillään, katsotaan, mitkä niistä päätyvät blogiini sitten myöhemmin:)

Olen inspiroitunut menneessä kuussa mm. synnytyskertomuksista, joita ovat kertoilleet Heli ja Elina ja aiheesta on tullut luettua muistakin lähteistä; myös mm. Heidin Rakkaudella maailmaan ja Karitan Uusi alku postaukset ovat myös olleet kiinnostavia ja ajatuksia herättäviä. Olenkin jo kertonut, että synnytys on ollut minulle voimaannuttava kokemus, mutta varsinaisesti synnytyksestä ja siihen liittyvistä kokemuksista en ole vielä (rohjennut?) kertoa. Mutta tulossa on:)

Lueskelen edelleen kirjaa Naisista, jotka kulkevat susien kanssa ja lainasin juuri myös kirjan Rhonda Byrnen kirjan Sankari. Minua inspiroi myös Virpi Siiran kirja Oma koppa.

Olen jatkanut siniharmaata virkkaustani  ja miettinyt sen parissa, miten meditoivaa virkkaus ja käsityöt voivat olla, kun niihin keskittyy:) Perehdyn myös kirjoittamiseen vähän samasta näkökulmasta - mm. oman sisäisen äänen kuuntelemisen kautta.

Pysähdyn usein miettimään arkea, miten sitä saa muovattua mahdollisimman oman näköiseksi ja inspiroivaksi (vaikka rasittaviakin hetkiä on)... Pysähdyn toisinaan myös pohtimaan sitä, mikä jonkun henkilön reaktion takana on ja peilaan ajatuksiani ymmärrykseeni henkilöstä:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti