torstai 7. elokuuta 2014

Minä ja muistikirja?

Sain Elämän flow -uutiskirjeen mukana kutsun/mainoksen kirjoittamishaasteeseen - Löydä elämän flow. Ajatus kiehtoo minua.. Se ehkä antaisi vastauksia kysymyksiin, joita pohdiskelen. Kirjoittelinkin tästä teemasta jo vähän aiemmin, mutta ajattelin vielä jatkaa.. Mietin esimerkiksi, miten tämä toimii? Mielestäni toisinaan kumpuaa ajatuksia, jotka minulla on tarve kirjoittaa blogiini muiden luettavaksi ja toivon, että niistä on hyötyä jollekulle, ellei nyt niin myöhemmin:) Haluan jakaa kokemuksiani ja ajatuksiani positiivisessa mielessä.

Toinen juttu mitä haen, on itsensä ymmärtämistä ja tuntemista. Mikä olisikaan parempi tapa kuin kirjoittaa syvältä kumpuavia ajatuksia ja oivaltaa niiden kautta asioita itsestään? Ihanan hiljaisuuden vallitessa kuunnella, mitä juuri tänään tällä hetkellä tunnen ja koen. Ajattelen siis, että koen tänään tapahtuvat asiat sen valossa, miltä minusta juuri nyt tuntuu ja ne muovautuvat sen mukaan. Toisin sanoen, jokin sillä hetkellä harmittavaltakin tuntuva asia voi johtaa hyvään, kun sen antaa niin vaikuttaa.

Haen myös sisäistä voimaa. Eli kun tunnen itseni ja luotan itseeni, eivät ympärillä tapahtuvat asiat ja muiden mielipiteet niin hetkauta minua. Kasvan kohti leijonaemoa herkistymisten kautta:)


Oli ilahduttavaa lukea kirjoittamishaasteeseen osallistuneiden kommentteja, vielä vähän epäröin, voiko niin tapahtua myös minulle:) mutta pyrin jättämään tilaa sellaiselle ajatukselle, että kokemus voi olla hieno ja johdattaa eteenpäin kohti hyvää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti